HTML

Maybe I'm not leaving maybe I'm not staying either

tomika indiaba megy

Friss topikok

  • gkatuska: írj megint valamit! légyszi (2012.03.25. 09:11) My heart beats like a jungle drum
  • borcsii: :))) csak így tovább! vidámsajcit! (2012.02.28. 21:30) No Stress
  • borcsii: @tomcse: írjad is! (2012.02.26. 13:21) fuuuhh
  • arisztotela: Senkinek nem javaslom, hogy anyádnak képzelje magát. (Igen, kommenteltem) (2012.02.13. 20:08) i keep comin around
  • arisztotela: az elosztó itt több, mint száz (2012.02.10. 23:19) a fejlődő világ

Címkék

i said you can have whatever you like

2012.01.25. 11:18 tomcse

 Na már vége is a sulinak. Azért persze nem 11-kor, mint ahány óra nálatok van, itt négy és féllel több van, de még így is király. Vagyis ugye annyira mégsem, mert konkrétan semmit sem lehet csinálni a campuson, és már eléggé vágynék egy jó hideg sörre, főleg ugye a harminc fokból kifolyólag. De legalább a WC-kben nem papír van, hanem egy slaugszerű valami, amivel szép higiénikusan megmoshatom a kis seggecskémet, képzeljétek, már nem is zavar, hogy nem tudom papírral kirakni az ülőkét dologkor. Asszem ez a kedvencem Indiában. Bár lehet inkább az, hogy mindenki Sirnek szólít. A gyerekek, a kiszolgáló személyzet (abból elképesztő sok van), a biztonsági őrök. A tanárok nem, dehát ugye velük együtt vagyok én a top szinten. Az mondjuk idegesít, hogy néha be kell kötni egy-egy gyerek cipőjét, de mint megtudtam, általában négy-öt szolgájuk van otthon, úgyhogy igazán nem vethető a szemükre, hogy nem tanulták meg. A telefonomat meg igazán elhozhattam volna, baromi idegesítő, hogy sosem tudok zenét hallgatni (áram-átalakítót természetesen nem sikerült venni, és csak a common roomban van, úgyhogy ilyenkor élvezkedem, amíg a szellemtelen posztjaimat írom meg Orbán Vikszi legújabb behódolásain szakadok az indexet olvasgatva).

Tök szuper, lesz egy kb. tíz napos szünetem márciustól áprilisig, az alatt már bejárhatok ezt-azt!! Blan, majd egyeztetünk, bár inkább nem kellene veled beszélnem, már így is elcsesztem egy picit. Az a lényeg, hogy engem érdekel Delhi, Goa, egy város (falu?), amiről Szundar mesélt, hogy kétezer éve nem változott ott semmi, meg igazából minden más is, mondjuk Mumbai mindenképpen (bár a Bombay sokkal fainabbul hangzik, nem fogom fel, miért kellett átnevezni, kb. olyan mint a Mianmar-Burma dolog...).

A kaja elég fain, bár azért otthon jobbakat ettem mind a Pozsonyi indiaiban, mind kedves BorcsiHajniDózsival, de ahhoz képest, hogy menzakoszt, hát nem egészen említhető egy lapon a magyar megfelelőjével. Csak az a rossz, hogy 8-tól van csak reggeli, mert (!!!!!) ma keltem a leghamarabb, háromnegyed nyolckor. Igen. Tegnap például négykor keltem, és olvasgattam meg elvagyogattam jobbra-balra. Ez azért is van, mert valahogy erre álltam be, amikor megjöttem, na meg mert félek, hogy ébresztőóra híján baromira elaludnék, ha nem feküdnék le időben (igaz, valószínűleg azzal együtt is, simán). És ujjlenyomatos bejelentkezőrendszer van, úgyhogy nem menő dolog elaludni.

Valszeg szombaton, de lehet, hogy pénteken megyek be a városba, találkozom Meghával, az AIESEC-es csajszival, veszek motort, ha sikerül, ha nem, bennalszom valami prosztó, olcsó szálláson, végre kirúgok a hámból, és eszem egy jó étteremben, azért az mégiscsak fain lesz. Lehetséges, hogy addig is jelentkezem, ha nem, akkor biztos, hogy a következő poszt sok izgalommal fog kecsegtetni.

 

PACSI

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maybeimnotleavingmaybeimnotstayingeither.blog.hu/api/trackback/id/tr643754266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BLANNN 2012.01.25. 15:42:57

Lehet, hogy meg kellene változtatnom Dozsára a telefonszámod? Ma kisebb heartattack ért a kávészünetem közben (majdnem ki is köptem) amikor felhívott 'Sajó Tamás'...

tomcse 2012.01.27. 13:06:20

blaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!asdasd!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása