HTML

Maybe I'm not leaving maybe I'm not staying either

tomika indiaba megy

Friss topikok

  • gkatuska: írj megint valamit! légyszi (2012.03.25. 09:11) My heart beats like a jungle drum
  • borcsii: :))) csak így tovább! vidámsajcit! (2012.02.28. 21:30) No Stress
  • borcsii: @tomcse: írjad is! (2012.02.26. 13:21) fuuuhh
  • arisztotela: Senkinek nem javaslom, hogy anyádnak képzelje magát. (Igen, kommenteltem) (2012.02.13. 20:08) i keep comin around
  • arisztotela: az elosztó itt több, mint száz (2012.02.10. 23:19) a fejlődő világ

Címkék

My heart beats like a jungle drum

2012.03.08. 10:17 tomcse

 Úristen, Blanka levágta a haját és csak középen hagyott egy csíkot, mint a punkok!!!! Ezt álmodtam este, elég horrorisztikus élmény volt, de aztán szerencsére reggel lett, és elkezdhettem tűnődni, mi is történt. Beugrott, hogy elmentem bulizni, és egy Fassi nevű fásszi vagy hogy hívják, aki legutóbb nem tudott bevinni, most sikerrel járt, és Ladies' Night volt, ami ingyen italt jelent a hölgyeknek, és Juanita, a kis kolumbiai aranybogár nem sajnálta kikérni a söröket és vodkákat, nomeg már előtte otthon beviszkiztem (az egyébként igen olcsó, ezeröccá forint körül van a díszdobozos McDowell's, ami teljesen vállalható minőség). Aztán az is beugrott, hogy hazafelé a riksán jött velem valami faszi, aki arról kérdezgetett, hogy lehet ilyen szép kiejtést tanulni, haha. Aztán kérdezte, hogy feljöhet-e, dehát a válaszom egyértelmű nem volt, már amúgy is hullarészeg voltam, nem hiányzott még valami elborult indiai, akinek szép kiejtést kell tanítanom. Ma pedig a lehető legszuperebb ünnepen voltam, Holi a neve, és abból áll, hogy mindenki szétlövi és keni a másikat festékkel. Baromi jó móka, mindenki jól érzi magát, mosolyog és szeret. Még most is tiszta festék vagyok, ruhából természetesen nem lehetséges kimosni, de ez nem is baj, lesz egy emlékatlétám, ami lila, meg a szuper színes gatyám, amit vettem, úgyszintén kapott egy új színt. Este meg megyünk barbecue-zni egy lakásnyi gyakornokhoz, csak a probléma az, hogy az italboltok nem nyitnak ki ilyenkor, úgynevezett dry day van. Azért valamit biztosan kerítenek. Egyre jobban szakadok el otthonról és kerülök ide agyban, ez elég szuper. És tényleg megtanít az életre, itt aztán semmiben nem segít senki, mindent magadnak kell megcsinálnod, és ez persze mindenhol így van, de itt különösen megmutatkozik. Minden rúpia számít, a száz forintos kóláról is váltottam az egy rúpiás vízre. Ha összeszorítod a nadrágszíjat, száz rúpiából meg lehet lenni egy nap, ebben benne van a cigi, két kajálás, buszozás és még egy helyi kávé is. Persze a cigit szálanként kell venni, és be kell osztani, máshogy nem megy. De legalább kevesebbet cigizek valamivel. Elképesztő ez a hely!! Ja csak ki ne basszanak a melóból, azóta még kétszer elaludtam, de Nasztya elvileg kelt majd, hehe. Utóirat: kiderült, hogy a festék bizony két hétig maradni fog, nem nagyon lehet lemosni.

 

Ja igen, névnapi ajándékokat lehet utalni, srácok.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maybeimnotleavingmaybeimnotstayingeither.blog.hu/api/trackback/id/tr544297129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BLANNN 2012.03.09. 19:49:20

olyan rajtam minden mint eddig

tomcse 2012.03.10. 16:40:25

most jut eszembe, ez annyira súlyosan érintett, hogy álmomban visszaaktiváltam még a fb accountomat is !!!

gkatuska 2012.03.25. 09:11:53

írj megint valamit! légyszi
süti beállítások módosítása