HTML

Maybe I'm not leaving maybe I'm not staying either

tomika indiaba megy

Friss topikok

  • gkatuska: írj megint valamit! légyszi (2012.03.25. 09:11) My heart beats like a jungle drum
  • borcsii: :))) csak így tovább! vidámsajcit! (2012.02.28. 21:30) No Stress
  • borcsii: @tomcse: írjad is! (2012.02.26. 13:21) fuuuhh
  • arisztotela: Senkinek nem javaslom, hogy anyádnak képzelje magát. (Igen, kommenteltem) (2012.02.13. 20:08) i keep comin around
  • arisztotela: az elosztó itt több, mint száz (2012.02.10. 23:19) a fejlődő világ

Címkék

i keep comin around

2012.02.07. 20:40 tomcse

  Mielőtt elment volna kedves Patrick, elmentünk besörözni meg ettem is egy baromi jót. Kiderült, hogy tök jófej. Mondjuk gyengéje a pia, a nők meg a drogok, dehát kinek nem, na. Vissza kellett mennie Indonéziába, mert visszatörlesztette az összes hitelt, ami a házán volt, és amúgy is a fasza kivan, és csak a feleségével meg a gyerekével szeretne lenni (mint kiderült, a feleségét nem szereti, bár ezt állította, de engem nem ver át, haha), akit viszont tényleg nagyon szeret, bevallottan sokkal jobban, mint a már velem egyidős fiát (igen, húsz évesen sikerült megcsinálnia, Patrick most negyvenegy, sokszor figyelmeztetett, el ne kövessem ezt a hibát), aki az UK-ban él, és vadállat kinézettel bír Patrickhez hasonlóan (aki mellesleg iszonyat kick- és thai boxos forma, leckéket is ad, úgyhogy ha Jakartában jártok, és egy kis edzésre lenne szükségetek, keressétek fel, amikor otthon van egyébként nem piál és cigizik, és a szex is a nejére korlátozódik, nem kell aggódni a fizikuma miatt). Az élethez is kaptam jótanácsot, rúgj be minden ajtót, és soha ne álljon be a pofám. Mondjuk ezt már tudtam. Ja és teljesen ráflesseltetett Indonéziára, hogy egy huszonegy évesnek az a tökéletes hely, all about clubs and drugs and girls. Haha, igen anya, drugs.

Szombaton bementem a városba, vásárolgattam még egy picit a biztonság kedvéért, aztán akartam venni piát. Nem sikerült valamiért, elmentem, hogy kivegyek pénzt. Ezer rúpia, az egyenlege nincs annyi. Ötszáz rúpia, az egyenlege nincs annyi. Száz rúpia sem maradt. Kifejezetten örültem a hírnek, még szerencse, hogy készpénzem van még itthon, és kedves Rebeca (spanyol csajszi, akinél újfent az éjszakát töltöttem), addig is adott ötszázat, amiből még mindig van kettőötven. Ja el is felejtettem írni, az egyik kedvenc dolgom itt, hogy a külvárosokban, a városon kívül meg mindenhol az úton rengeteg sok kecske és szarvasmarha megy, akik egyébként szintén hallgatnak a dudaszóra, hozzá vannak szokva. A duda meg nem lebaszásra szolgál, hanem vigyázz, jövök típusú, és nem olyan nagyon éles hangú, mint otthon, hanem sokkal tompább. Ja és otthonon kívül sehol sem láttam még ennyi Suzukit, amiknek ráadásul csomószor fagyiskocsi-zenét játszik a hangszórója, amikor tolat, egy élmény. Na de szóval vissza szombathoz, David szülinapja volt aznap, aki gáláns módon fizette a számlát, ami az esetemben nem volt rossz. Élveztem egyébként, megismertem Olga (másik spanyol csaj) tibeti barátját, aki Nepálból jött éppen, nem üres kézzel. Teljesen jó gyerek volt, vele dumáltam a legtöbbet, bár még mindig nem találtam olyan embert, akivel úgy igazán jóban lennék otthon is, bár ha igen, az a tizenkettedikesek közül kerülne ki. Velük egyébként egész jóba lettem, először kértek cigit, nem adtam, de egyszercsak elfogyott a tüzem. És kérnem kellett. Úgyhogy azóta pofátlanságnak érezném nem adni nekik sajnos. De nem baj, legalább már van közös pont, épp most hívtak meg az érettségibulijukra. Vasárnap meg találkoztam Meghával (AIESEC-es csajszi, aki egyébként kifejezetten jól néz ki), és lebeszéltük, hogy szombaton lehet elmegyek a gyűlésükre, de utánára meg meghívtak egy nagyon jó autentikus helyi étterembe, ahova mennek, úgyhogy szuper lesz. Ja és fizette a kávémat, tök jófej volt. Pedig igazán próbáltam visszautasítani még úgyis, hogy érdemben semmi pénzem.

HOLNAP MEG KÖLTÖZÖM. Szuper jó lesz életemben először egyedül lakni egy lakásban (vagyis egy indiai formával és egy nigériai csajjal, lényeg, hogy rokon nélkül), ahol ráadásul saját fürdőszobám van, és fizeti a suli. Ma is költözhettem volna, tegnap már szóltam Damiennek (ő a forma, aki kb. mindent elintéz), de persze hiú ábránd lett volna, hogy mára már intéz kocsit. Ha már itt tartunk, össze kellene pakolnom, mindjárt nekilátok. A munka épp kurva szar, matekdolgozatokat javítani a világ legunalmasabb és leghangulatrombolóbb dolga, a monotonitás egyszerűen kikészít, és vannak olyan kibaszott jófejek a tanárnénik, hogy szinte mindegyikük nekem adja a dolgokat, hogy basznák már meg. Don't stop, make it pop, DJ blow my speakers up! Ja és még tök jót beszélgettem egy cirka ötvenéves kémia-fizika tanárral, akinek a felesége guidance counsellor (mint David, tudjátok, meg mondja, mi akarsz lenni) egy másik suliban, úgyhogy ha esetleg vissza akarnék jönni, szinte biztosan találok majd munkát. Az élet szép, na. Meg könnyű is, vegyétek csak észre. És ma is tök későn fogok lefeküdni. Ráadásul csak két Gossip Girl részt néztem.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maybeimnotleavingmaybeimnotstayingeither.blog.hu/api/trackback/id/tr814076333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagyanyád2 2012.02.12. 00:03:06

Na szia édes lököttkém, végre hazajöttünk a mi 3. világunkból, és géphez jutottam. Így egyben olvastam el a szövegeidet, nagy élvezettel. Azt hiszem, hogy hasonló élményeink lehettek az elmúlt hetekben. Én is le fogom írni, de még érlelem. Grat, hogy bírod, hogy csinálod, hogy élvezed. De: ne piálj sokat, mert hülyébb leszel, mint most, és az nagy kát lenne, ha ebből leadnál. Meg aztán a pénzed is elfogy. A motort ne azért hagyd a fenébe, mert mi összecsináljuk magunkat itthon rémületünkben, hanem mert akkor kevesebbet látsz, csak az útra, a tehenekre és a kecskékre kell figyelned, meg biztosan akkor is mennél, ha ittál, szóval nem hiszem, hogy behatóbban meg szeretnél ismerni egy indiai kórházat. Maradj csak az olcsó, és egyben közösségi taxinál. Írj sokat és nagyon vigyázz magadra.

arisztotela 2012.02.13. 20:08:07

Senkinek nem javaslom, hogy anyádnak képzelje magát. (Igen, kommenteltem)
süti beállítások módosítása