HTML

Maybe I'm not leaving maybe I'm not staying either

tomika indiaba megy

Friss topikok

  • gkatuska: írj megint valamit! légyszi (2012.03.25. 09:11) My heart beats like a jungle drum
  • borcsii: :))) csak így tovább! vidámsajcit! (2012.02.28. 21:30) No Stress
  • borcsii: @tomcse: írjad is! (2012.02.26. 13:21) fuuuhh
  • arisztotela: Senkinek nem javaslom, hogy anyádnak képzelje magát. (Igen, kommenteltem) (2012.02.13. 20:08) i keep comin around
  • arisztotela: az elosztó itt több, mint száz (2012.02.10. 23:19) a fejlődő világ

Címkék

Haha

2012.02.27. 08:31 tomcse

 Hat ma megint elaludtam, de bejottem egy jo ket oras kesessel, ezernegyszaz forintomba fajt a huszonot kilometeres taxi. De ugy tunik, barmennyire is azt hinne az ember, megsem olyan egyszeru dolog kirugatni magad, mindossze annyit mondtak, hogy kezd szokassa valni ez a dolog es cccc. Voltam szombaton meg egy muzeumban, es vegervenyesen belattam, hogy vegtelenul unom oket. Mindegyikben ugyanazokat a dolgokat talalod egy picit mashogy, es meg fizetsz is erte. Itt peldaul tizenotszor annyit, mint a  helyiek. A penz is elfogyott a szamlamrol, pedig szamitasaim szerint meg kellene lenni kobo tizenotezernek rajta, sebaj, felvaltom a dollaromat, a fontomat meg mar fel is valtottam. Tegnap jo napom volt nagyjabol, este megneztuk az angol ligakupa dontot, nyert a Liverpool! Ma bejottem vegre a suliba tizenegyre, a gyerekek, akiket tanitanom kell, borzasztoak. Harom koreai csaj gyakorlatilag egy szot nem beszel angolul (a harmadik konkretan be se jott orara - valszeg nem ertette, mit magyarazok neki), ugy kell kihuzni beloluk minden szot. Na meg az elalvas miatt felkeszulni sem volt idom, tehat az en teljesitmenyem is minden ketseget kizaroan brillians volt! Egyre inkabb ugy erzem, a blog cime tokeletesen igaz lesz az utamra, tok frusztralt vagyok itt, es amikor jol erzem magam, akkor is a legkisebb faszsag kibillent az egyensulyombol. Haha.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maybeimnotleavingmaybeimnotstayingeither.blog.hu/api/trackback/id/tr854212705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása