HTML

Maybe I'm not leaving maybe I'm not staying either

tomika indiaba megy

Friss topikok

  • gkatuska: írj megint valamit! légyszi (2012.03.25. 09:11) My heart beats like a jungle drum
  • borcsii: :))) csak így tovább! vidámsajcit! (2012.02.28. 21:30) No Stress
  • borcsii: @tomcse: írjad is! (2012.02.26. 13:21) fuuuhh
  • arisztotela: Senkinek nem javaslom, hogy anyádnak képzelje magát. (Igen, kommenteltem) (2012.02.13. 20:08) i keep comin around
  • arisztotela: az elosztó itt több, mint száz (2012.02.10. 23:19) a fejlődő világ

Címkék

huss és pöcc

2012.02.19. 09:12 tomcse

 Na hát párszor nem mentem be, és emailben kirúgtak, de bementem, és az igazgató minden különösebb bármi nélkül visszavett, úgy tűnt, mintha az egész csak valami leckéztetés lett volna. Pedig egy részem már megörült, hogy hazamehetek na kihez. Ezek mind igen friss dolgok, tegnapelőtt vettek vissza, az emailt csütörtökön írták, holnap meg szünet lesz, valami Sívával kapcsolatos ünnep. Tegnap kopognak, kinyitom az ajtót, beront egy fullőrült forma, elkezd üvölteni: SZEVASZ HAVER, HOGY VAGY, ÉN DANIEL VAGYOK MEXIKÓBÓL, MI A PÁLYA, TE HONNAN JÖTTÉL!? Teljesen elmebeteg volt szegényke, úgyhogy el is mentünk intézkedni, százba kerül olyan tíz. Forintban négyötven. És csap, egy feles elég bőven. Aztán elmentünk házibuliba sok fehér emberhez, de nem sokat maradtunk ott, úgyhogy különösebben jóba nem kerültem senkivel, de láttam a fantáziát a társaságban. A baj az volt, hogy fél órával érkezés után pont kezdtem belelendülni, dumálgatni egy német sráccal meg egy francia csajjal, és abban a pillanatban mentünk tovább egy clubba. Hogy majd Farsi vagy valami ilyesmi forma bevisz ingyen, de betelt a vendéglista, én meg botor módon nem beslisszoltam az elején, hanem próbálkoztam bejutni egyre vehemensebben, ezért később esélytelenné vált a sunnyogós ingyenbejutás... Hazataxiztam, a forma is örült, hogy fehér embert lát, feljött a lakásba egy cigire, meg nem is fizettem a taxiért, és a száma is megvan, úgyhogy ha nem szerzek kölcsönkocsit, vele megyek érted a reptérre, Blanka. Ma elvileg mennek valami látványosságot megnézni, lehet, felhívom őket, bár az is lehet, hogy egy indiait hívok fel, akivel meg ebédkor ismerkedtem össze pénteken, és mondta, hogy segít motort keresni olcsón, bár igazából a motorvásárlás itt leginkább úgy működik, hogy az utcán odamész valakihez, és mondasz egy árat, vagy elfogadja, vagy nem. Meg lehet, el kéne menni call centeresnek, az állítólag elég jól fizet, és szeretik az amerikai akcentussal beszélőket, kész szerencse, hogy én általában úgy beszélek. Egyébként meg eaj5 pgtmő 94wjnoi4 uwaha494984awh. Tegnap is berúgtam, az erős fajta sörből csaptam hármat (hat és fél deci), meg egy simát, meg kis pálinka, nem volt súlyos, de már alig maradt pálinka, ami nem valami jó, bár a tömény arányaiban jóval olcsóbb, mint a sör, köbö kettőkettő egy üveg forintban és ezerben. Egy pár napig Viktor is itt lakik nálunk, aki orosz, jó gyerek egyébként, csak fura, meg nem annyira szeretem, hogy sokszor szívja a cigim. Találtam egy helyet, ahol százharminc forintért tudok ebédelni, mondjuk kicsit sok a légy meg az ótvar a helyen, dehát ahhoz már azért hozzászoktam, na. Ja majd elfelejtettem, azért nagyon imádják itt a fehéreket. Elmentem múzeumba (egyébként bármilyen műalkotásnál sosincs feltüntetve, ki a művész, csak az, hogy mit ábrázol a kép vagy szobor, kivétel mondjuk volt egy terem, ahol csak egy csávó művei voltak), fotózkodtak velem, meg egy lány leszólított a buszon, megkérdezte, mi a nevem, honnan jöttem, majd közölte, hogy úgy amúgy tök helyesnek talál. Aztán ezt megkaptam egy csávótól is, csodás élmény volt. Aztán egy másik csajtól, bár az már fácsén történt, az egyik tizedikes lány, de cserébe viszont nem csak ő, hanem az összes barátnője, és azt is mondta, milyen szép szemem van. Na bigup!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maybeimnotleavingmaybeimnotstayingeither.blog.hu/api/trackback/id/tr134133766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása